-erCansu- Sucukluyumurta11 ayy annem çok güzel yapıyor ama smdi sorsam derki azcuk ondan koyuyom azcuk bundan koyuyom puahshahha
Balkizlarim Sucukluyumurta11 Mantar Kurabiye Videosu https://www.nefisyemektarifleri.com/video/mantar-kurabiye-videosu/ severek yaptığım tam tutuyor ✅😁
Adiyokkitabin Sucukluyumurta11 ahhh gecen yaptimm. Cok seviyorum basit ama cok hoş… nefis yemek tariflerinden bakarbilirsin canim ama ben onun yarı ölcüsunde yapiyorum 1 yumurta yarim margarin gibi. Püt noktasi seklinde bezeleri cok buyuk alma derim
Sucukluyumurta11 Balkizlarim ben bunu ilk gördüm. 400 gr çok değilmi? Eşim 100 grlık 4 paket aldırdım gözüme çok geldi 😀