Semihaibin Normalde 1 yaşında kapanması gerektiğini biliyorum. Bizimde kapanması erken baslamıstı 9 ya da 10 aylıktı tamamen kapandığında. Hemşiremiz bize baş çevresi büyümesi olması gerektiği gibi devam ettikçe sorun olmıcağını söylemişti öyle de oldu bir sıkıntımız yok çok şükür ama 3 ay çok küçük kuzum bir doktora danıştın mı belki bir sorun değildir