Merveensarelisa Normalde kişisel temizliğimi agdayla yapan biriyim doğum yaptm 14 gün oldu kırkım çıkınca agdaya cesaret edemem sanırım sezeryan yerim için acaba bikac ay sadece o kısmını tüy dökücü ile alsam olur mu
1minik Merveensarelisa jiletle al geç canım ben öyle yapıyorum ..3 ay önce sezaryen oldum..krem zaten jiletten farkı yok
SelimeliS Merveensarelisa kimyasal herhangi bisey sürmeyin bence ki birde emziriyorsaniz o dönemde tüy dökücü onerilmiyor en zararsızı jilet diye düşünüyorum 🙂
Duruezgi44 Merveensarelisa ben permatikle temizliyordum dikişlerim tamamen iyileşince agdaya gitmiştim zaten dikiş yeri uyuşuktu hala pek hissetmedim gerci agda yapan kişiylede alakalı