BabyAsiia Kızlar öncelikle denemedim. Emzirme danışmanıyla görüştüm ve bu tarifin süt arttırmaya cok iyi geleceğini soyledi. Ek olarak hergun ılık dus almam gerektiğini, sıcak suyun sut kanallarını açtığını söyledi. Bu bilgileri sizlerle de paylaşmak istedim.
Masalina BabyAsiia hepsi tamamda ısırgan otu çemen otu kimse uğraşıp almaz diye düşünüyorum. Bol bol su için . Bide anason ve rezene a101 de bile satılıyor isteyenlerde tabi aktardan açık olarak da alabilir kaynatıp için gerçekten çok işe yarıyor ben içerdim içtiğim gibi göğüslerim ağrır sütüm yatağı bile islatirdi.
1minik BabyAsiia canım merhaba çayı dün kullanmaya başladım artırdı gibi bende ben gece yatmadan 1 bardak içiyorum sadece…2 saatte bir sağım yapıyorum bebişim emmiyor çok nadir emiyor o yüzden….3,5 aylık 80 cc filan içiyor benimki…tek göğsümdeki süt iyice azaldı…inşallah kesilmez ü yüzden devam edeceğim çaya…tadı da kötü değil rengi kızmızımsı…
G-gamze Ben humana çayı içiyorum fakat düzenli kullsnmak lazım acıkcası çok anlayamadım etkisi olup olmadığını gecen ay bebeğimin az kilo alımından dolayı mama meme seklinde ilerliyoruz suan 1 haftadır sabah ve aksam sağım yapıyorum ve bence sağımın etkisi oldu normalde 30 cc cıkıyordu şimdi 90 cc buluyor vaktim olsa gündüzde sağacağım ama vakit bulamıyorum birde sizim paylastığınız cayı deneceğim bakalım inşallah artış olurda mamayı komple bırakırız tarif için teşekkürler 🌺
NinovaLemi G-gamze humana gerçekten çok iyi ben devamlı icmiyorum unutuyorum. Normalde sütüm iyidir. Hatta akar genelde. Ya da emzirirken diğer göğsümden de yogun bir şekilde süt gelir. Geçenlerde goguslerim çok yumuşamisti ve çok az süt geliyordu. Akma vs de hiç yoktu. Normalde tek göğüs 90 cc sagarim 20 cc bile çıkmamıştı. Humana cayi içtim 10 dakika sonra goguslerim sızlamaya başladı. 1 saat sonra bebeğimi emzirirken ağzından taşıyordu resmen süt. Ertesi gün yine içtim 1 haftadır enfes bir sütüm var üstelik tekrar icmememe rağmen. Bu akşam yine sağım yaptım tek meme 90 cc cikiyor yine çok şükür.
1minik BabyAsiia ayyy çok üzüldüm bebişin kaç aylık ki canım makinan varsa sağmaya devam et…benim de tek göğsüm çok azaldı…aslında çok takıyoruz ondan da oluyor mamayla büyüyen bi sürü çocuk var…eltimin oğlu 3 ay emmiş mesala KıZı 9 ay…2 yıl çok uzun geliyor bana mesela…çok da dert etme kendine sakın tadını çıkar anneliğinin…olabilir yani bizim de kesilebilir…
1minik BabyAsiia ben hemen kullanmak istemedim çayı geceleri artık süt çıkmayınca mecbur kaldım o yüzden geç kullandım
1minik NinovaLemi ortalama kaç saatte bir besliyorsun canım o da önemli…benim bebiş küçük 2 saate bir besliyorum o yüzden süt yetmiyor sanırım…diye düşünüyorum
NinovaLemi 1minik benim bebeğim 38 günlük bazen saat başı bile emmek istediği olur. Gece 2-3 saatte bir emziriyorum. Başlarda ben de yeterli olmuyor diye düşünüyordum. Ama farkettim ki meme boş ve yumuşak bile gözükse bebeğim yutkunuyor. Doktoruma danistim. Memede süt bitmez. Önsüt azalıyor bebek içince arkada ki yağlı süt çok yer kaplamadigi için sütun bitti sanırsın demişti. Mesela dün gece bebeğim çok huzursuzdu devamlı emmek istedi. Memeyi biraktiktan yarım saat sonra yine istiyordu. 4 5 saat geçti böyle hepsinde de fazla fazla yutkunuyordu