66 günlük bir bebeğim var yaklaşık 8 gündür önce sağ taraf daha sonra her ikisi olmak üzere meme reddi başladı çok acıkınca sol tarafı alıyor emiyor ama normalde sürekli emmek istiyor kendime yaklaştırdığım an kıyamet kopuyor sağı solu elini emmeye çalışıyor sürekli uykuda ve uykuluyken emziriyorum bende hep sorum şu bunları yada benzerini yaşayıp düzelen var mı ? Atak hesaplandığımda yaşadıklarımın başlangıcı ve 8. Hafta atağı vakti uyuşuyor yani atak durumu bitince düzelir mi🥲