MMommyy benim oğlum da öyleydi,sabahlara kadar bağıra bağıra ağlar morarırdı.Gaz sandık,kolik dedik meğer alerjikmiş.Ne kadar süredir diyet yapıyorsunuz bilmiyorum ama hemen bir düzelme olmuyor ne yazık ki.2 aydan fazla süredir diyetteyim,çoklu gıda alerjisi bizimki.Nerdeyse yiyecek hbirşey kalmadı bana,ama huzursuzluğu geçti gibi çok şükür.4ay 8 günlük oldu.Yeni yeni ağlamalarımız vs.bitti.İnşallah diyetin faydasını görürseniz tez vakitte.Her gören biz böyle bebek görmedik,Allah yardımcın olsun diyordu bana da,çığlık çığlığa ağlamalar.Hatırlamak bile istemiyorum.Yine dönem dönem yediğim belli şeylere tepki gösteriyor vücudu,huzursuzluk oluyor ama asla o dönemdeki gibi değil.🙏🏻Geçicek inşallah.