Arzuuu24 ardenbebekk herkes azalmadığını ifade ediyor ama benim de azaldı ve ben regl olduğumda mama vermek zorunda kaldım çünkü huzurla uyuyan kuzum uyumadı mamayı verince uyudu kaldı
Minnakveben22 ardenbebekk bende azalma olmadı gecen ay oldum ilkkez sadece emmek istemedi uykuluyken emzirdim hep bitene kadar tadı farklı oluyomus tahin helvası yiyince tatlanırmıs farketmezmiş diye duydum bu ay onu denicem bakalım ☺️☺️
Banu- Moonlightttt hayır ben hissediyorum vallahi zaten normalde de mama destekli ilerliyoruz. Verdim fazladan ama siz sadece anne sütü veriyorsanız çiş sayısını kontrol edin huzurlu ise doyuyordur
Moonlightttt Banu- teşekkür ederim ☺️ henüz olmadım ben ama karnım ağrıyor olacak gibi bazen geciyo bu iki haftadr
beyyza77 Adetlikyen iştahsızlık oluyor bende bu küçük azalmayı ona başlıyorum aslında ama regl sütü etkiliyor mu kesin?
burjoosphere Minnakveben22 yalnız bebisiniz kac aylık bilmiyorum ama tahin çok gaz yapar. Kolikse ya da çok gazlı bir bebekse dikkat etmek gerekir. Doktorum vermişti bu bilgiyi paylaşmak istedim
burjoosphere Bende azalıyor mu bilmiyorum oğlum 9 aylık sadece adetken daha çok emiyor birde bende göğüs agrisi çok oluyor o dönemde