Mervece0308 Kahraman4545 benimki ağlamadı ama dün altınınalırjen baktım biri çok aşağıdaydı hemen eşime resmini attım oda normal öyle olması dedi güldü hatta :) kaynımda ürolog ona da yine de atmış içi rahat etmemiş normal demiş oda
Mavis34 Kahraman4545 benim bebeğinde 34 günlük gazdan çok ağlıyor ve ağlarken tek yumurtası yukarı çıkıyor ama henüz doktora sormadim