Kızım 19 aylık ve tuvalet eğitimine hazır olmanın bütün işaretleri vardı. Ben de doğum yapmadan bezi bıraksın dedim madem hazır başladık. Ama çok moralim bozuk. 9 gündür bütün çişini kakasını lazımlığın dışına yaptı hiçbirini söylemedi. Hepsini yaptıktan sonra söyledi. Zaten lazımlıkta durmayı da sevmiyor. Bu kadar gündür hiç lazımlığa yapmaması normal mi? Oyuncak bebekle rol model olmak, kitaplar, hikaye anlatmak vs hepsini yapıyorum o da anlıyor zaten yaşına göre çok fazla kelimesi var her şeyi anlıyor ama tuvalet konusunda neden bu kadar zorlandık bilmiyorum. Normal mi acaba öğrenir mi yoksa hiç istemesem de bırakmalı mıyım?