BerrinMercan bebeğini rahat bırak demekki öyle rahat bence ,, benim kızımda öyleydi millet attık kaç aylık oldu hala oturmuyor diyordu kızım kendi kendibe bi baktık oturmaya başladı 8.5 aylıkken ne kadar bişey yapsın diye çabaladıysan olmadı jep kendisi ne zaman istediyse hep öyle oldu kendi çabalayıp yapmayı seviyorlar