Elifssu ya yumurta yiyoruz ek gıdaya başladık baya oluyor ama ben ateşlenmeden iki gün önce falan yumurtayı kesmiştim bu benekler de ateşle beraber geldi o yüzden yumurtaya çok ihtimal vermiyorum ama ağlıyorum artık sinirden bebeğime bakamadım diye geçeceğine daha da çoğaldı ya