sulekskk hiç sıkıntı yapmayın. Ben 34+2 de doğum yaptım. 2295 doğdu kızım. Hiç kuvözde kalmadı hemen eve geldik ve maşallah ilk 2 ay 1 buçuk kilo aldı kızım. Şimdi nerdeyse 3 aylık olacak. Ben 2 saatte bir emzirdim. İki göğsümüde emdi her emzirmede. Günlük 25 -30 gram almaları gerekiyor ilk 3 ay. Kilo takibi yapın muhakkak. Ben her gün tartılıyorum kızımla😅özellikle ceviz badem fındık çiğ şekilde tüket. Marul, bulgur, tahin tüket bolca. Bende un helvası da süt arttırdı ama sende ne olur bilemem. Günde 1 fincan rezene iç muhakkak.