Badeninannesi1 bende ilk zamanlar sarılık olduğu için mama verdim yani 1 hafta falan ve sütümü sağdım 2,5 aylık olana kadar emmek istemediği zamanlarda sağdığım sütü verdim 2.5 aydan sonra sütğm yetmemeye başladı dağmayı bıraktım mama+ meme devam ediyoruz hala 6 ay 14 günlüm şuan . Ağırlık mama ile besleniyor ama memeyide bırakmadı sütüm az olduğu için mama veriyorum. Biberonda çok önemli anne göğsüyle aynı olan biberonlardan al canım biz lansinohla başladık kırıldığı için tommee tippeye döndük çok şükür hem emiyor hem mama yiyor bi damlada gitse kardır