Bebekkokulu Adet başlangıç tarihim son 23.27 ekim 2 defa test yaptım silik çizgi çıktı bugün Doktora gittim ultrason da görünmüyor dedi kan testi verdm sonuçlar bu şekilde https://resimyukle.io/r/nPwzfzAC9h
Srnsrnsrn Bebekkokulu değilsin bence ama geç döllenme olur bişey olur daha erken konuşmak için sanki döngülerin kaç günde bir ne kadar gecikti
snyck Bebekkokulu 2400 falanken benimde gorunmemisti bir haftaya falan görünür inşallah değer baya yukselmis
AzraCemre Bebekkokulu en fazla 1 aylık hamilesiniz ama yinede doktora tekrar gidin ultrasonda muayene olun kese yoksa yalancı gebelikte olabilir Allah korusun
BirAlparslanAnnesi Srnsrnsrn sanırım noktayı virgül olarak gördünüz ilk bende öyle gördüm ☺️Ama hamile arkadas 4000 küsür değeri
Srnsrnsrn Bebekkokulu tamam canım tam görmemişim demekki evet yüksek bir iki gün arayla tekrar baktır
serenity_35 Bebekkokulu üst karından kesenin görünmesi için değer 5000 olmalı alttan ultrasonla 3000 de bile görünür korkmayın bi dahaki kontrolde kesin keseyi görürsünüz❣🥰
Bebekkokulu AzraCemre bugün gitm doktora ultrason da bişe göremedim dedi kan testi verdm işte beta sonucu da bu şekildeydi
AzraCemre Bebekkokulu daha çok yeni ise görünmez. En başlarında öğrenmek için alttan ultrason ile bakmaları gerekir ama bunu her doktor yapmaz. Kese 5. haftada oluşur o yüzden haftaya bir daha çağırır muhtemelen doktor.
Bebekkokulu AzraCemre ben tekrardan randevu aldım 2 hafta sonra çıktı ilçede oturuyorum ben bakalım hayırlısı