Mucizemm344 2 ay 7 günlük afedersiniz kakasını yaparken kendini kasıyor ellerini ayaklarını kırpkırmızı oluyor ve ağlıyor başına gelen neden oluyor ve ne yapabilirim.
Deletedmom_101 Mucizemm344 bebişi yüz üstü dizlerine yatır sırtına masaj yap rahat yapmasına yardımcı olur ☺️
Kbse Benim oğlumda böyle makatında içi boş apse var hafif şiş o darlık yapıyormuş kala yapacağı zaman morariyor bazen çok ağlıyor
Kbse Mucizemm344 normal pediatrist bilmedi cocuk cerrahina gittik o buldu canım sorunumuzu belki sizde de normal darlık yada çatlak vardır canı yanıyordu belki ben dayanamıyordum oğlumu öyle gördükçe agliyordum sonunda götürdüm dolayı çatlak ve darlık oluşmuş o da çok ağırıma
Asuu3407 Kakasını yapmak iiçşn kendini sıktıgı zamanlarda serce parmağınızla bebeğinizin poposuna masaj yapbilirsiniz bizim doktorumuz öyle söylemişti benim kızım da 3 aylık zorlandığı zaman yapıyorum kolaylıkla kakasını yapıyor
Mucizemm344 ikibabybirmom olabilir.Başlarda gaz varken öyle idi uzun zamandır değildi böyle bugün yine oldu
ikibabybirmom Mucizemm344 inşallah faydası olur ya valla çocuklar rahatsız olmasın ben hergün dua ediyorum Allah’ım bana ver onun sıkıntısı nı diye biz yetişkiniz bi şekilde çözüm buluruzda onlara ne yapacağımızı da bilmiyoruz yoruluyorum sinirleniyoruz bitkin düşüyoruz
Mucizemm344 ikibabybirmom aynen öyle çok küçükler bide neyi olduklarını diyemiyorlar biz deneme yanılma yöntemini yaparak bulcaz.Hadi artık anlayabiliyorum ne derdi olduğunu az çok ama işte onlara birşey olmasın