Yucuhal Kızlar 2 ay ücretsiz izin aldım. Bitmek üzere. Dilekçe yazmıştım işyerine. Onu ızatma şansım var mı ? Hukuki bilgisi olan var mı ?
Ciglipaf Yucuhal özel kurum ve kuruluşlarda personelin isteğine bağlı 6 aya kadar ücretsiz izne ayrılma hakkınız var
Uzayiko Yucuhal evet uzatabiliyorsunuz.hatta süt izninizi toplu olarakta kullanma hakkınız var.her gün 1,5 saat, hafta da 1 gün veya o 1 günleri birleştirip kaç hafta yapıyorsa ogün sayısı kadar toplu kullanabiliyorsunuz.
Yucuhal MinnakEgem onu biliyorum. Ben onun 2 ayını kullanıcam şu tarihte iş başı yapıcam diye izin aldım. Şimdi kalan 4 ayı kullandırtırlar mı diye sordum🙄
mom1626 Yucuhal Kullandırırlar tabi, ben de iki kere uzattım. İkincide bir daha uğraşmamak için son tarihe kadar uzattım.