Birbebekkkbircicek mızmızlanırsa veriyorum ama keyfi yerindeyse isteyene kadar teklif etmiyorum. Mesela her gün mutlaka dışarı çıkıyoruz, dışardayken genelde 3 saati geçse de istemiyor 4 saati buluyor hatta vermiyorum bende. Evdeysek uykudan uyanınca emziriyorum. Emzirme, bakım, aktivite, uyku derken bi daha uyanana kadar 3 saati geçiyor zaten. O zaman daha uzun emiyor. 3.ayda ben de saat başı vermiştim. Doktor da emzirme danışmanım da o şekilde yapma diye uyardılar. Zaten kilo alımına da faydası olmadı.