Kızlar bebegim 8 günlük doğumdan snra eve geldik muayene ye gitik sarılık çıkmış 16 dan 8 ve bugün haberini aldım sarılık yok dediler fakat kilosu için bekleticez dediler bebegim 2 kilo 300 gram doğdu 2 kilo 100 ile içeri aldılar şimdi kilo alıyormuş fakat agızdan besleme uyguluyorlarmış sürecin DHA hızlanması için dediler ama endişeliyim görüşmeler de yasak benim gibi yaşayan varmı ?