Purpura26
Ek gıdaya geçince önce tadım yapılır, her sebze 3er gün bir çay kaşığı, sonra meyveler tadılır. Tadımlar 1 ay sürer en az. Bebeğiniz, anca 6 buçuk 7 aylık olduğunda öğün olarak ek gıda yiyebilir, 4 aylıkken illa vermek istiyorsanız bir öğünden fazla vermemenizi öneririm, hala mama ya da anne sütü temel besini bebeğinizin, fazla katı gıda böbreklerini de bağırsaklarını da yorar, kabızlığa sebep olabilir 🥰🙏 hatta şuanda hazır kaşık maması yerine irmikle muhallebi yapıp tattırdığınız bir meyveyi ezip koyun içine, mis gibi ev yapımı kaşık maması, ayı ilerledikçe pekmez hurma vs gibi şeyler de eklersiniz ♥️