Seher0311 Bebeğime oda yapacağım ama genç odasimi alsam gardirobunu yoksa çocuk olası olarak küçük ebatlardami https://ty.gl/69o73e9iap https://ty.gl/6e6144tgu1 Mesela hangi dolabı seçmeliyim
MyEternalLoveNoyann Seher0311 ikiside çok güzel valla seçim yapamadım ama ikincisinin aynalı olması falan daha avantajlı sanki
TheBaby Seher0311 Uzun süre kullanabileceğin bir takım önerwbilirim. Eminim çok beğeneceksin. Caploonba My House takımı. Taş gibi bir mobilya. Ben çok memnunum. Oğlumda aldım. 5 yıl oldu sapasağlam. Üstelik 1 taşınmada oldu. Hiç bozulmadı. Şimdi kızımda devam edicem. Oğluma genç odası alıcam
kaganege Ben 4 kapılı aldım birdaha uğraşmayalım diye. Ama 3 kapili da yeterli tabiki. Buyuyen besikli bir oda aldim. Ileride kullanmaya devam etsin diye.(Ben yaptırdım odasını ve ayna eklettim,bu sebeple aynalı daha kullanışlı olur)
Seher0311 https://ty.gl/cxlawrvkqabuna karar verdim hem uygun hem MDF sağlam malzeme piyasada 5 binden aşağı dolap yok bütçemi çok aşıyor hem zaten bebeğim küçük sıkılana kadar gittiği yere kadar kullanalım bakalım sonrasinda zaten büyür k nei zevkine göre alırız inşallah 🤲