Bebeğim 9,5 aylık. Kendisi ne emekliyor ne sürünüyor. Ağlıyor elimden kolumdan tut evin içinde yürüt beni diye. Sabahtan akşama kadar canım çıktı artık 😭😭 eşim de yok yıl da iki defa gelir. Ailem iki şehir uzak. Kimsenin yanında kalamam beşiği düzeni burda , kaloriferli olunca ev daha iyi oluyor onun için de. Siz ne yapıyorsunuz bu dönemde. Ne yapmalıyım. Koltuğun kenarına tutturuyorum tuta tuta yürüsün diye, sanki yürümeyi biliyormuş gibi bırakıyor koltuğu kendini atıyor yürüyecek güya 🥺 uff ne yapıcam ya. Yürüteçinin koltuk kısmını söktüm içinde tuta tuta yürüsün diye onu da kabul etmiyor bas bas bağırıyor ağlıyor. İlla ben tutup yürüteceğim. Bir çare arıyorum. Beynim çatlıyor artık 😭😭 başka ne yapabilirim. Yürüme arkadaşı alacaktım ama hanfendi tutunarak yürümek istemiyor direk yürüyecek onu da yapamıyor daha 😭😭 çok yorgunummmmmm 😭😭