Kizlar merhaba, 3 gundur bebegim rahatsiz . Kusmayla basladi . Atesi surekli 37.5 38 lere cikiyor. Uyandiginda surekli cani aciyor gibi agliyor. Surekli uyumak istiyor. Doktora goturdum kulaginda birsey yok cigerlerinde yok. Bogazina yakin bir yerde kizariklik kabarcik gibi birsey var. O ates yapmaz dedi.disleri bu kadar ates yapar mi. Ne yapmaliyim. Tahlil sonuclari cikmadi ilac vermedi. Bebegimin cani yaniyor birsey yapamiyorum