12 gün önce sezaryen oldum. İlk hafta sonralarına doğru sağ meme ucum içeri kaçtı bebeğim istemedi ordan emmek. Süt birikince de şişme ağrı yaptı çok fena. Sağa sağa açtım. Şimdi yumuşak ağrı yok. Ama ucu yine batık bebeğim hiç sevmiyor onu emmeyi çok az alıyor. Ben yine de uç çıkarıp biraz tutmaya çalışıyorum sonra sağıyorum. Aman aman bi süt gelmiyor sol mememe göre. Bir haftadır ağrı yok iyi memem.
İki gündür de grip oldum. Üstüne göz nezlesi gibi bir şey oldum kıpkırmızı gözlerim ve hafif akıntı var. Bugün ishal ve emzirdikten sonra sıtma ve yüksek ateş oldu. 39.3 e çıktı ateşim. Bağışıklığım bitik durumda yani.
Az süt gelen mememden daha sarı süt geliyor diğerinden daha berrak. Sizce mastit olabilir mi? Ağrı sızı olmadan mastit geçiren var mı. diğer belirtilerim mastiti gösteriyor çünkü. Cuma doktora gideceğim ama dayanamıcam o zamana kadar.