Dilekmh Zeynepkoca arkadaşımın bebeğinde yükseklik çıktı tekrarlandı gene yüksekti ilaç kullanıyor şimdi erkenden önlem alınması çok iyi
Eysar Zeynepkoca canım bizimde yüksek çıktı ilk verince sağlık ocağında bugün tekrar verdik düşmüş tu iki hafta sonra tekrar vercegiz korkma içini ferah tut inşallah duser
Pinarrr37 Zeynepkoca doktor bize de kendiliğinden düşebilir sonra tekrar bakalım demişti fakat tekrar bakıldığında sadece 9a kadar düşmüştü ve ilaca başladı. Şu an 3 yasinda ve ilacı yeni bıraktırdı doktor. Bir süre ilacsiz takip edilecek
Tue Canım bizde de iki kere topuk kanında yüksek çıktı. Sonra damardan baktılar iki kere onda olması gerektiği gibi çıktı. Gebelikte benim tsh yüksekti ilaç kullanıyordum. O kızımı da etkilemiş. Senden kaynaklı geçici bir durum olabilir.