Oturdugum ev yeni bina 4 yildir burdayim ilk kez bole bısıle karsılastım walla irendim daha bugun esımle dip kose temızlık yaptık hicbir odada yok hamam bocegi esim banyoyu temızlıcekti paspaslari vermek ıcın kaldırdı bı baktık bocek saklanıyor altında tuwalette arada goruyordum hamam bcegi oldunuda bılemedım olduruyordum meger hamam bocegiymis tek tük cıkıyor bole ama baska odada yok nerden geliyor bu wala odalara taşarsa napcam sasırdım kaldım