Annebebek58 Bebegim 2 gundur hastanede kaliyor aksam 9 dan sonra emzirme yok gece sutu sagmiyorum sizce sutu azaltirmi Bi de niyeyse goguslerim yumusadii
bireylul Annebebek58 evet emzirme danışmanım mutlaka gece bir kez de olsa emzir demişti bana en azından siz de bir kez sağım yapın,geçmiş olsun
Cilekesh Annebebek58 evet bilriim zor oluyor o yüzden makine şart. Yakınlarda birileri varsa belki vardır makine isteyin.
Annebebek58 Asliiibensu zor durumdayim sutumu sagmam gerek bebegim yogun bakimda bozuk fln degil demi alsam burdan sifir alirim ama gucumuz yokk cok pahali
Asliiibensu Annebebek58 hatayda yaşıyorum. Kargolarım nerede iseniz post açtım orada fotosu da var lansinoh marka isterseniz bir inceleyin yardımcı olurum fiyatta
Nurtalib Annebebek58 uc kısmını sıkıyorum ben iyi oluyor yani uc kismini sıkıp sıkıp bırak bi dene bakalım