Mehmetmirza kuzum bir de bizim kültürümüzde bebek ağlayinca kucakta zıplata zıplata gezdirirler. Bu çok yanlışmış, kucağına alıp sakin sakin, “ben buradayim annecigim, senin için buradayım, birazdan rahatlayacaksın inşallah” gibi rahatlatici bir ses tonuyla konuşmak gerekmis, bir de beyaz gürültü denedim mi hiç, o dönemde ise yarıyor. Aspratörün varsa mutfakta onu açıp karnına masajda bizde cok işe yarardı.