Kizlar merhaba. Bebegim 1 ay 22 günlük. Emip sonrasinda kusuyor gazı sa cok oluyor. Dik durunca omzumda bi derece rahat uyuyor ama hic yatiramicam mi cocufu yani. Bide omzumda bile kivrana kivrana yatyor. Reglusu oldugunu düşünüyorum kesinlikle. Doktoru kilo almasinda sorun yoksa onemsemiyrouz dedi. Ama ben cocugumu rahatlatmak istiyorum. Kusmaktan genzi doldu burnu tıkalı. Surekli huzursuz ağlıyor. Reglu yatagi kullanyorm ama ne fayda. Var mi bi tavsiyeniz. Az az sık sık emziremiyorum. Memeden çekince ortalığı yıkıyor illa bol bol emcek..