annelikhalii Halime_Ciner01 küçükken bende cok yatardım saçlarıma yapistirirdim annem keserdi sonra korkmayın nefes alıyorsa bir sıkıntı olmaz
Annesivekizi Boğazına yapışmadıysa bişey olmaz inşallah endişe etmeyin. 14 ay sakız vermek için biraz küçük değil mi
Halime_Ciner01 Annesivekizi normalde ben vermedim ablamiz varmış o cignerken ağzına bakmış oda vermiş bir sıkıntı yok şimdilik ama endişelendim
Halime_Ciner01 annelikhalii Cok şükür bir sıkıntı yok her zaman ki durumu ama panik yaptım birşey olur mu diye
Halime_Ciner01 pogacayanakli_aylamm Falım sakız ama büyüklük olarak ne kadar bilmiyorum 1 tane yumuşatıp vermiş