Kızlar kızım 1 haftadır fena bu üst katımdaki 🤬🤬🤬🤬ler aşırı bi kavga etti o günden beri cocugum gece ağlarayak uyandı uyumadı gündüzleri uykuya direniyor ağlıyor sesi kısıldı o derece güzelim cocugum gitti yerine başka geldi birde yatak odasında ben uyutuyorum mesela 9:30 da bunlar sese baslıyor 11 e kdr telden beyz gürültü açık olmasına rağmen bazen irkiliyor acaba diyorum onların sesi cocugun uykusunda etkimi bıraktı biz normalde evde yüksek sesle bile konusmayız konusan olursada uyarırız anlamadım noldu çocuga kadınıda 5 aydır uyarıyorum düzgünce ama bugün kızımı öyle görünce aradım artık sesimi yükselterek konuştum anlarsa kadın evde yürürken bile güm güm ses gelşyor kapılar deseniz hayvan yasıyor sanki alt katta
öneriniz varmı dua vs baska bişey korkuyor cunku belli ağlıyor uyurken annem burdayım diyorum tekrar dalıyor uykuya