Bebeğim şuan 2 ay 11 günlük. 2. Ay dolana kadar silikon meme ucu ile emzirdim. Sonra emerken kafasını geri atmaya başladı. Sanki süt yok gibi. Ama elimle sıkınca süt geliyor. Bende silikon ucu bıraktım normal emmeye başladı. Ama kilo alımı çok yavaş ve dün sabahtan beri kaka yapmadı. İnternette cisli bez sayısı ne kadar çoksa o doyuyor anlamına gelirmiş. Günde 4 5 tane cisli bez çıkıyor en az ama doymuyor diye endişe ediyorum. Böyle bişey yaşayan var mı ?