Oğlum daha yeni 3 aylık oldu. Bir süredir sürekli huzursuz, ama gazı olmadığından eminim. Ara ara aşırı derecede ağlıyordu ama büyüme atağı falan diyip pek üzerinde durmadım açıkcası, ama geçende de yine morarana kadar ağladı nefesini kesti falan hemen soydum yüzüne su tutmaya götürdüm lavaboya gelince çişini yaptı ve sustu. Ondan sonra takip ettim ve çiş yapana kadar çok ağlıyor. Zeynep Kamil çocuk acile götürdük idrar tahlilinde bişey çıkmadı bayram dolayısıyla idrar kültürüne de bakamıyoruz dediler ve çok da yardımcı olmadılar açıkçası neden olduğuna dair. Sizce ne yapmalıyım, bu durumu yaşayan var mı?