Gzmgkc Merhaba anneler, bebeğim emzirirken son 3-4 gündür kendini geri çekiyor gülüyor oyun haline mi getirdi anlamadım. Yatakta yatarak verdiğim de sorunsuzca emiyor memeyi. 3 buçuk aylık bebeğim
Gzmgkc 1kralice ya inşallah öyledir🥰 gerçi doyamadığı zaman ağlıyor çok güzel. Haklısınız belki de teşekkür ederim 🌸
Bebitomm Dikkatimi dağılıyor acaba mesela oğlumu emzirirken biri gelip ona dokunursa bırakır emmeyi bazende keyfi çok yerinde ise emmektense yüzüme bakıp gülücükler saçar bende sohbet etmeye başlarım sonra tekrar memeyi teklif ederim genelde sohbet sonrası kabul ediyor beyefendi 😄
Gzmgkc Bebitomm evet bende artık yalnız gürültüsüz ortamlar da emziriyorum. Dediğiniz gibi oynamak istiyor genelde sonra emiyor tekrar aynı şey. Bi alerji problemimiz var onunda etkisi midir bilemiyorum. Cevabınız için teşekkür ederim 🌸
Hulyaeee Gzmgkc benim bebeğinde alerjisi ve aynısını yapiyor memeyi çekip kendini gerei atıyor ve ağlamaya başlıyoruz ama biz
Hulyaeee Gzmgkc aynen canım gerçekten yıldım artık meme reddinden düzelicek mi acaba biraz daha zaman geçince
Masal_Ask Hulyaeee bende denedim canım ama bugün kontrole götürdüğümde kilo alımı az olduğu için mama verdi doktor Sütüm yetmediğini düşünmek bilmek çok zor maltlar damlalar falan kullanıyorum ama az oluyor demekki
Hulyaeee Masal_Ask yanlış anlamazzsan eğer kilosu ne kadar benim kızında bu ay bana göre az kilo aldı doktor normal dedi sağlık ocagindakilee normal dedi bana mi az geliyo anlamadım 2800 ile hastaneden çıktık 3 aylıkken 5500 du 4 aylık 6050 550 gram almış idrarda enfeksiyonda vardi
Masal_Ask Hulyaeee canım söyle diyim benim kızım 3 kg doğdu . Ayın 4unde kontrole götürdüğümde 4900 geldi bugün bezinde pembelikten dolayı götürdüğümde de 5250 geldi ama doktor bize idrar tahlili yapmadı kızım şuan 2 ay 22 günlük canım
Masal_Ask Hulyaeee yok canım bezinde pembelik oluyordu ara ara doktora götürdük ama test yapmadı sıkıntı görmedi kilo alımı az olunca mama verdi