Minesimsek12 Bebelerinize hangi niniyi dileyip uyutuyorsnz Biz 6aydayiz buzamana kadar bunu dinlemeden uymuza grub apdal bu tepe pullu tepe çok güzel bı bı öneririm benim bile uykum geliyo 😂
Bayezidin_annesi Minesimsek12 Biz fiş fiş kayıkçı dinliyoruz diğerlerini sevmedi kolikti zaten oğlum neler neler denedim olmadı en son bunda karar kıldı 😊😁
MyEternalLoveNoyann Minesimsek12 oğul ninnisini çok seviyor bide dandini dastanayi genelde uyurken ikisini söylüyorum hemen sakinlesiyor
Adababy Minesimsek12 hiç bir sesi istemiyor sadece benim sesimi istiyo oda eeee eeee eeeee dan dini eeeeeeeee eee