Merhaba kızlar, az önce sağlık ocağından aradılar 9. Ayda tekli kızamık aşısı var diye. Aşı takviminde 9. Ayda aşı gözükmüyor ve bu aşıyı yaptıran var mı ? Benim bildiğim KKK aşısı o da 12. Ayda. Ama bu tekli kızamık aşısı nedir? Bilgisi olan varsa çok sevinirim