Merhaba hanımla 4 aylık kızım hasta oldu balgam burun tıkanıklığı ve öksürük var geçen gün acile götürdüm allerset damla verdi ama oda 2 yaş altı kullanılmıyormuş ara sıra küçük biberonun yarısı kadar ıhlamur veriyorum ama başka ne yapabilirim yada bu ilacı 2 yaşından önce kullanan var mı lütfen cevap verin çok çaresiz kaldım o öksürürken içim gidiyor 😭