Merhaba anneler. 13 gün önce normal doğum yaptım ilk kontrolümüzde bebeğimin sağ omzunda çukur olduğunu söylemişti doktorumuz dünde bi ultrasonla baktırın içiniz rahat etsin çıkık yada kırık olabilir dedi. Normal doğum yapıp başına böyle bişey gelen var mı ?