Canım valla 13 gün oldu doğum yapalı.59 ile hamile kaldım 75 ile doğum yaptım.Doğumdan sonra eve geldiğimde 71 olmustum.10 günde 5 kilo vermişim daha da gidiyor.Bugün 13. Gün ve 66 olmuşum .Nasıl veriyorum söyliyim evde çok hareketliyim bebeğimi çok sık emziriyorum.Korse kullanıyorum.Evimin koridoru 15 metre bu koridorda bebeğimi kucagıma alarak yürüyüş yapıyorum hemde bebeğimi uyutmus oluyorum.