Seldayorulmaz1 gözüne kestirdiğin iyi olanları sakla yine lazım olur kulşanırsın yada hayır evlerine ver varsa öyle bildiğin ben beyendiklerimi saklıyorum tekrsr. Kullanırım belki diye dediklerimi diyrrlerinide komşumun çalıştıgı gönüllüler ysrdım derneğine veriyorum bir sürü aile var yardımla geçinen onlar da her türlü kıyafet eşya kuru erzak yardımı kabul ediyor çocuklaınızın tekerini kırıp beyenmediği oynamaDıgı oyuncakları bile alıyolar ihtiyac sahiplerine veriyolsr instagram hesplarıda var bolu infak derneği