Nevsevmom emzik tamam ilk zamanlarda gerçekten kurtarıcı oluyor ama 1-2 yaş arası iyice bağımlı oluyolar , 22 aylıkken bıraktırdim emziksize uyumazdi iki gece uyku geçişlerinde ağladı o kadar Ben ucunu kestim ama yine istiyordu sabır taşı da sürdum o haliyle bile emmek istiyordu kararlı davrandım direk emziği kaldırdım ortadan öyle bıraktık şükür