Busenurkrhsn ben doğduğundan beri mama veriyorum. Sütüm gayet iyiydi küçük doğduğu için mama başlattılar, çok şükür ayırt edebiliyo mamayı ve memeyi. Hiç Meme reddi yaşamadık biberonla verdim hep ama tabi herkeste farklı oluyo. Başlarda her emzirme sonrası minik biberonla 30 cc yetiyodu şimdi emse bile 90-120 cc içiyo. Emzirmeden önce mamayı hazırlıyorum bazen içiyo bazen içmiyo, şu an 6 aylık böyle devam ediyo şimdilik, saat olarakta belli bi zaman dilimimiz yok acıktığını anladığım an veriyorum. İlk 2,5 ay 2 saatte bir emip mama içiyodu, kolik olduğu dönemde bazen yarım saatte bir emmek istiyodu bi dönem sürekli elimizde biberon memeye dayalı gezdik 🤗