Guzelanne34 Kızlar bağırsak enfeksiyonu geçirdi bebeğim 6 ayın ortasında baya ishalle ateşle uğraştık. Doktorum bana bebek bu haldeyken aşı yapma dedi. Bebeğim şimdi iyi çok şükür ama 7ay 7 günlük olduk. Hemşireye ulaşamıyorum 7. Ayında aşı olan bebekler varmı
Utkucan Guzelanne34 olmaz en geç 15 gün sonrasına kadar yaptırabilirsin canım yani bana öyle bilgi vermişlerdi
Girlpower Guzelanne34 ben şehir dışındaydım bulunduğum şehirde de aşı kalmadı demişlerdi kendi sağlık ocağını aradım problem olmayacağını söyledi dönünce 7. Ayında olduydu