Merhaba hanımlar🌸 oğlum 9ay 10günlük çoklu besin alerjisi var biride süt ve süt ürünlerine. Normalde devlet aşılarını sağlık ocağında yaptırıyorum ama geçen gün gittiğimde süt alerjisi olduğu için hastanede yaptırmamı söylediler Allah korusun herhangi bir sorun yaşanırsa doktorlar müdahale edebilsin diye. Sorum şu çocuk doktorundan randevu alıp mı gitmem gerekir?