Laden Funda_123 rahim toparlanıyor demişti doktorum bana. Bebek tekmesi gibi değilde hıçkırık tuttu derler onun gibi pıt pıt atardı🥰
semaahmet Funda_123 benim bı sene oldu doğum yapalı korunuyorumda ama hhala atiyo bı atma yüzünden kaç kere test yaptım😁😁
Selinbam Funda_123 bana da uzunca bi süre oldu kasılan rahmini hissediosun rahmın küçülüyor karın kasların atıyor
semaahmet ArdicEge vallahi ya var hele gece yatınca daha çok atiyo doktora gittim aradım kaç kere kaç kere test yaptım ama aklımda deli sorular neden atiyo😁😁😁😁
Hahahahahajja Funda_123 benim de öyle 13 aylık oldu çocugum hala adet te olmadım kaç kere test yaptm yok çocuk ama hala atıyor karnımda bişeyler gaz diyolar bir de karın kasları zarar gördüğü için öyle oluyormuş diye okumştm
semaahmet Funda_123 😁😁😁 bak bu iyimis ay ne güldüm ben aylık iğneyle korunuyom eşim diyo iğne yaptırmadın mi