33günlük bir bebeğim var. 3gündür gazz problemi var. Ne yaptıysam tam olarak cıkmıyor. Kendisi huysu, ağlıyor sürekli uykusunda falan. Sizce ga, konusunda ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim bu konuda. Birde burun tıkanıklığı oldu. Dün serumfizyolojık aldım kullandm gece ve sabah şuan saat akşamüstü burnu gene tıkalı. Buruntıknalığı için önerebileceğiniz şunu yap diyebilceğiniz birsey var mıdır.