[silindi] Elmiram43e Benim kızımda 13 aylık ve hic dişi yok. D vitaminleri demir ilaçları gayet duzenli kullandım. 1 yas sonrasi balık yağına başladık. 18 aya kadar normal dedi doktoru sıkıntı edecek bir durum yok.
Gulsah01 Canim benim bebeğimin 14. Ayda çıktı ilk dışı doktora götürdüm bende çok normal 18 aya kadar yolu var dedi.. yani hem dış çıkarmak hem de yürümek için en max seviye. 18.ay canim 18 . Ay sonrası sıkıntı