Merhaba canım anneler.nasilsiniz.26 aylık erkek çocuk annesiyim.22 aylık olduğundan bu yana emzirme sonlandrimasi için uğraşıyorum ama araya hastalıklar2 yaş krizleri çıkmayan dişler girdi ve halı vaktimiz bu Zamana geldi.emzirmek güzeldi şükür ki emzirebildim ama bitmesi gerekiyor artık yorucu bir hal aldı tamamen emmekten öte bir bağımlılık yaşıyoruz bana öneride bulunacak tecrubeli annelerimiz den fikir almak isterim teşekkür ederim simdiden