2Minnakk 2 aylık oğlum var. Kucağıma alıyorum emziğini veriyorum pış pış yapıyorum 5 dk da uyuyor. Tabi her zaman böyle değil ama genelde böyle. Sanırım emziremediğim için Memede uyumak, sürekli emmek, kucağımda uyumaya alışması gibi faktörler pek söz konusu değil. 😑 Doğduğunden beri sallaması. Uyku sinyalleri verdiğinde kucağıma aldım biraz uykuya geçmesini bekledim beşiğine yatırdım pış pış yaptım. Çok huysuz olup uyumak istemediği zamanlarda da kucağımda evi geziyoruz ninni söylüyorum. Eşim biraz oyun oynuyor yoruluyor ve uyumak zorunda kalıyor. Ayrıca her şeyden önemlisi uyku saatlerini takip edebilmek. Gündüz çok güzel sisteme oturdu ama akşamları babası gelip seviyor, misafir geliyor, tv açık oluyor uykusu gelse bile direniyor. Yavaş yavaş onu da öğrenecek. Yorumlarda yüzüstü yatmayı gördüm. Oğlum bayılıyor öyle uyumaya. Her gün 1 saat mutlaka yüzüstü uyuyor ama benim gözetimimde sürekli kontrol ediyorum. İlk zamanlar yanında oturup uyanmasını bekliyordum ağzını burnunu kapatmasın diye.