serebro bana sormamışsınız ama yazayım 😊😊, montu çok beğendim. Ama şöyle diyeyim Zara’nın 12-18 i kızıma 2 beden büyük geldi diye patpat tan da12-18 aldım tam gelir dedim, tam oturdu. 1 ay bile giyemez. Bir de çorap vs almıştım havlu kaydırmaz çoraplarını çok beğendim onların kalıbı tam.