egeninumutdenizi Uerdem 1 tatli kaşığı ver yada 1 yemek kasigi kendi istemeyince tukurur zaten benimki oyle yapiyo ben 4 aydan basladim vermeye suan en sevdigi yogurt😊
GiybetReis Uerdem ilk gün 2 çay kaşığı 2. Gün 2 tatlı kaşığı 3. Gün 2 çorba kaşığı. Bu 3 gün kuralıdır. Tavsiye edilen basta tüm besinleri bu şekilde vermeniz. Ayrı besinlere aynı günler başlamamanız. Varsa , neye alerjisi oldugunu anlayabilmeniz için.
Uerdem egeninumutdenizi erken diyor bazı kişiler, neredeyse 6 aylik oldu sütümde azalmaya başladı eskisi gibi değil
Uerdem Mom4565 instagramda falan çoğu doktor yogurt öneriyor ek gıda için bence başka bi doktor ile daha görüşün
MySunny Mom4565 ilginç, 6.aydan sora anne sütündeki kalsiyum oranı azaldığı için, tadım döneminde yoğurt ve peynir vermeye ağırlık gösterin diyor doktorlar.
egeninumutdenizi Uerdem bence ver herkes erken basliyor tecrubeyle sabit konuşuyorum ilk oglumda 6ay vermedim 7yasinda hala yemiyor bunada 4 ayda basladim cunku cevremde herkes oyle yapiyor yemeside iyi oluyo
Uerdem Sesaa1 evet ben mama basladim 3 haftadır biraz mama biraz emdiriyorum ama nedense mama vermek istemiyorum içgüdüsel galiba bu bilmiyorum
Mom4565 Uerdem biliyorum Türkiye de ek gıdaya yoğurtla basliyorlar hep fakat burda onermiyor Doktorlar doktorumdan çok ama çok memnunum 😊
Sesaa1 Uerdem bende öyleydim ilk başta doktor bebeğin ilk zamana göre kilosunda gerileme var dedi ve mamayı arttırdı bizde sütümde çok azaldı
Beyzayldz 5 aylıkken başladım yoğurt vermeye doktor tavsiyesiyle. Şuan 9 aylık olmak üzere her yemeği yiyor tuzsuz tabi. Doktor damak tadını sen oluşturursun demişti gerçekten de öyle oldu iyiki erken başlamışım ek gıdaya
Mom4565 MySunny şimdiye kadar hiç pişmanlık duymadım doktorumun söylediklerinden yana vardır bı bildiği 😊